• Školenie starostlivosti o zákazníkov

Školenie starostlivosti o zákazníkov

BERLITZ CUSTOMER SERVICE


Berlitz školenia a semináre predstavujú komplexný súbor vzdelávacích riešení s cieľom efektívne maximalizovať výkony zamestnancov. Vďaka dlhodobým svetovým skúsenostiam, globálnej sieti profesionálnych školiteľov a konzultantov, školenia Global Leadership Berlitz Vám poskytnú nový pohľad na riadenie firmy. Berlitz má silné globálne zázemie, pôsobí vo viac než 70 krajinách a má zastúpenie vo viac ako 550 centrách. Vzdelávanie je realizované prostredníctvom otvorených školiacich programov, seminárov vo firmách alebo individuálneho coachingu.

 

TRÉNING 2 v 1:  ŠKOLENIE STAROSTLIVOSTI O ZÁKAZNÍKOV V CUDZOM JAZYKU

Dĺžka trvania odborného tréningu: 4 hodiny

Jazyk tréningu: anglicky, nemecky, slovensky

Miesto konania: Bratislava, Vaša firma alebo hotel Chopok

Počet účastníkov: skupina do 10 osob

 

Obsah tréningu / kapitoly:

1. Výnimočné služby starostlivosti o zákazníkov alebo firemná kultúra

2. Školenie alebo ako sa to všetko začína

3. Vlastnosti služieb starostlivosti o zákazníkov

4. Aj na maličkostiach veľmi záleží

5. Čo robiť a čoho sa vyvarovať pri službách starostlivosti o zákazníka

6. Pustime sa do práce

7. Poďme ale čeliť realite

8. Identifikovanie nedostatkov

9. Základy komunikácie

10. Výzvy služby starostlivosti o zákazníkov (alebo čo ak to nefunguje?)

11. Zhrnutie / praktické cvičenia

 

Cena tréningu v Bratislave: 450 € bez DPH

Cena tréningu na Chopku: 450 € bez DPH + prepravné náklady (predpokladáme, že by nemali presiahnuť 100 €)